Strona główna Forum kulinarne - GdzieZjesc.info
Forum Ogólnopolskiego Serwisu Informacyjno - Kulinarnego

FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szukam dobrej knajpy sushi
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum kulinarne - GdzieZjesc.info Strona Główna -> Recenzje lokali
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lola
Gość

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 9:09 pm    Temat postu: Szukam dobrej knajpy sushi Odpowiedz z cytatem

Witam,
Jestem amatorką sushi n (sama robię w domu od czasu do czasu, ale zawsze z wędzoną rybą) chciałabym spróbować naprawdę dobrego sushi z surową rybką (sashimi). Ostatnio pojawiło się sporo tego typu knajp, ale ten towar wymaga świeżości - nie chcę stracić następnego dnia walcząc z zatruciem n
Czy możecie mi coś polecić? Słyszałam sporo dobrego o Izimi Sushi, czy ktoś tam był?
Bedę wdzięczna za pomoc!
Powrót do góry
Google
Sponsor

PostWysłany: Pon Lis 12, 2007 9:09 pm    Temat postu: Przerwa na reklamę

Powrót do góry
agrafka
Nowy
Nowy

PostWysłany: Pią Lis 16, 2007 3:28 pm    Temat postu: Re: Szukam dobrej knajpy sushi Odpowiedz z cytatem

lola napisał:
Witam,
Jestem amatorką sushi n
Czy możecie mi coś polecić? Słyszałam sporo dobrego o Izimi Sushi, czy ktoś tam był?
Bedę wdzięczna za pomoc!

Cześć Lola, Izumi Sushi przy Pl. Zbawiciela jest znaną knajpą - przynajmniej słuchaczom AntyRadia. Właścicielka restauracji była parokrotnie gościem Pawła Lorocha w kulinarnej audycji AR - Gastrofazie. Poza tym, nie wiem czy wiesz, że Izumi Sushi jest nominowana do miana 'Knajpy Roku'. Wybór takiej zostanie poddany weryfikacji przez jury oraz czytelników Gazety Wyborczej. Rozstrzygnięcie 21. listopada. Tam jeszcze nie trafiłam, ale jadłam pyszne sushi w restauracji Akashia przy Jana Pawła II - moje wrażenia są tu: http://forum.antyfani.pl/Akashia-t2427.html