Strona główna Forum kulinarne - GdzieZjesc.info
Forum Ogólnopolskiego Serwisu Informacyjno - Kulinarnego

FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szukam pracy
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum kulinarne - GdzieZjesc.info Strona Główna -> Szukam pracy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaarjo
Nowy
Nowy

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 9:06 am    Temat postu: Szukam pracy Odpowiedz z cytatem

Na terenie Szczecina lub okolic w kierunku Polic włącznie, jestem po technikum gastronomicznym Kucharz z praktyką w pubach,barach szybkiej obsługi
Obecnie pracuje w Galaxy w Szczecinie
Powrót do góry
Google
Sponsor

PostWysłany: Czw Sty 15, 2009 9:06 am    Temat postu: Przerwa na reklamę

Powrót do góry
Tatiana
Nowy
Nowy

PostWysłany: Wto Mar 19, 2013 9:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla osób szukających pracy polecam przygotowanie profesjonalnego CV i listu motywacyjnego. Dokumenty można porozsyłać po np. restauracjach. Jest duża szansa że zostaniemy zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną i zmienimy pracę na bardziej atrakcyjną(lepsze warunki) - ekasa.com.pl. Pozdrawiam

Ostatnio zmieniony przez Tatiana dnia Sro Lip 19, 2017 8:22 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
galazka111
Nowy
Nowy

PostWysłany: Sob Lip 27, 2013 4:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja natomiast szukam pracy w Rzeszowie.
Powrót do góry
pomidorek
Nowy
Nowy

PostWysłany: Pią Maj 30, 2014 8:22 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Szukam pracy mam doświadczenie w pizzerii pracowałem 2 lata. Chciałbym popracować w podobnej restauracji gdzie mam już nabyte doświadczenie. Znacie może jakieś miejsca?
Do jedzenia polecam tabletki http://sklep.fizjoterapeuty.pl/122-chlorella-tabletki są idealne na uzupełnienie diety.