Strona główna Forum kulinarne - GdzieZjesc.info
Forum Ogólnopolskiego Serwisu Informacyjno - Kulinarnego

FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szukam wegetariańskiego sushi

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum kulinarne - GdzieZjesc.info Strona Główna -> Szukam lokalu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sara
Gość

PostWysłany: Wto Paź 18, 2016 10:23 am    Temat postu: Szukam wegetariańskiego sushi Odpowiedz z cytatem

Witam n Jestem początkującą wegetarianką i dopiero się orientuję we wszystkich kwestiach z tym związanych. Przejdźmy może jednak do sedna - chciałabym spróbować sushi, znajoma mnie bardzo namawia, jednak mam pewien problem. Czy można gdzieś dostać wegetariańskie bądź wegańskie sushi w Warszawie? Bo z tego co słyszałam jest to danie raczej silnie związane z rybą i to w dodatku surową. Nie chciałabym rezygnować z uczty z koleżanką, ale jeśli sushi można zamówić jedynie z rybą to będę zmuszona odmówić...
Powrót do góry
Google
Sponsor

PostWysłany: Wto Paź 18, 2016 10:23 am    Temat postu: Przerwa na reklamę

Powrót do góry
melbourne
Nowy
Nowy

PostWysłany: Wto Lis 15, 2016 12:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem